Extraescolars

L'AFA proposa diverses activitats fora de l'horari lectiu adreçades a tots els alumnes tenint en compte els interessos dels nens/es de l'escola.

Per a preguntes relacionades amb les activitats extraescolars ens podeu escriure al correu afa.sf.extraescolares@gmail.com.

Horari Extraescolars

* per a la realització de qualsevol de les activitats proposades caldrà un mínim de 8 inscripcions.

**  els nens i nenes de PRIMÀRIA que realitzin activitats extraescolars organitzades per CET10 poden tenir dret a beca.  (Veure Subvencions)

DEFINITIU HORARI EXTRAESCOLARS 23 24.jpg
* FAMÍLIES, RECORDEU QUE I3, I4 i I5 correspon als nens/es d’infantil (els antics P3, P4 i P5). Ha canviat la nomenclatura.

Inscripció Extraescolars

La inscripció a les activitats extraescolars proposades es fa a través de l'enllaç següent.

Inscripció Extraescolars (CET10)

Ballem, Còmic, Escacs, Futbol Sala,

Gimnàstica Rítmica, Patinatge Artístic, Piscina P3, Teatre Tecnologia Creativa, Urban Dance, Vòlei.