Què és?
Les Comissions

L'AFA

Què és?

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és una entitat sense ànim de lucre que agrupa a les famílies de l’escola. Aquesta es finança mitjançant l’aportació d’una quota anual voluntària per família. Ser soci de l’AFA és un benefici per a tothom.

L’associació gestiona alguns dels serveis que s’ofereixen fora i dins de l’horari lectiu així com festes, esdeveniments, actes  i activitats extraescolars. També és l’espai a través del qual els pares i les mares poden fer sentir la seva veu i participar en el projecte educatiu de l’escola.

L’AFA també representa a les famílies de les escoles al barri de Sant Martí i davant de diverses entitats com ara la Coordinadora d'Entitats de la Verneda - St. Martí (VERN).

L’AFA som i la fem entre tots i totes. Actualment som 332 famílies sòcies.

Com funciona?

L’AFA s’estructura en una junta directiva i en diferents comissions de treball. La junta està formada per una presidenta, una vicepresidenta, una secretària, una tresorera i una vocal de cada comissió. Tant els membres de la junta com el de les comissions són pares i mares de l’escola que s’han presentat voluntàriament per col·laborar en l’associació de famílies de la nostra escola. Cap càrrec és remunerat. Els membres de la junta han de ser ratificats per tots els socis i sòcies en una assemblea extraordinària.

Les Comissions

Les comissions són equips de treball que gestionen els serveis i les activitats de l’AFA. La nostra AFA té set comissions: extraescolars, festes (castanyada i Halloween, Nadal, Sant Jordi), comissió de fests del barri (capgrossos, cavalcada de reis...) , comissió de graduació de 4t de la ESO, comissió inclusiva, comissió de festa de final de curs i comissió de  comunicació. Cada AFA decideix les seves comissions però estem oberts a noves propostes.

Les Assemblees

L’AFA es reuneix periòdicament en assemblees, que poden ser ordinàries i extraordinàries, i que són obertes a tots els socis i sòcies per tal de tractar, organitzar i programar els diferents esdeveniments dels que s'encarrega d'associació.

Com col·laborar-hi

Podeu col·laborar-hi de dues maneres: fent-vos socis i fent-vos col·laboradors de l’AFA.

Per ser soci només cal emplenar aquest formulari d’alta i pagar una quota anual per família. La quota és de 32 € l’any (revisable curs 22/23).

Si voleu col·laborar amb nosaltres ens podeu escriure al nostre correu afaescolasanfrancisco@gmail.com.

De quina manera es pot col·laborar a l'AFA?

Participant de forma voluntària en festes, activitats i esdeveniments que s'organitzen, formant part d'una comissió, proposant idees noves, formant part de la junta...

Totes les vostres propostes seran benvingudes!

Consell Escolar

El Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’escola i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació de les activitats. La junta de l'AFA, així com altres mares i pares d'alumnes, participen en aquest òrgan de govern.

Les Assemblees
Com col·laborar-hi